وبليغات وبليغات .

وبليغات

خدمات سئو و اصول بهينه سازي سايت

 

شبكه‌هاي اجتماعي چه تأثيري بر سئو دارند؟

رفتار كاربران در اينترنت به كلي تغيير كرده است. امروز محتواي مفيد توسط بسياري از كاربران در شبكه‌هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته مي‌شود. درنتيجه مي‌توانيد با فعاليت در شبكه‌هاي اجتماعي براي خود و كسب و كارتان برند سازي كنيد. 

ايجاد يك برند در فضاي آنلاين علاوه بر اينكه كمك مي‌كند تا ميزان جستجوي برندتان در موتور جستجو افزايش پيدا كند. ميزان ترافيك ورودي از سمت شبكه‌هاي اجتماعي به سمت وب‌سايت شما را هم بيشتر خواهد كرد.

شايد فعاليت در شبكه‌هاي اجتماعي مستقيماً در سئو اثر نداشته باشد. اما قطعاً مي‌تواند با لينك سازي و هدايت ترافيك به سمت وب‌سايت شما رتبه سئو سايتتان را بهبود دهد.

 

براي كسب رتبه 1 در گوگل چه بايد كرد؟

فتح قله گوگل و به دست آوردن رتبه يك‌درميان رقبا براي همه كسب‌وكارها مهم است. اما بايد بدانيد كه براي اول شدن در اين رقابت نياز نيست خارق‌العاده باشيد و يا كار ويژه‌اي انجام دهيد. تنها كافي است موارد گفته‌شده را درست انجام دهيد.

 

خدمات سئو و اصول بهينه سازي سايت در كرج


برچسب: سئو، محتوا نويسي، ديجتال ماركتينگ، طراحي وبسايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۷:۵۱ توسط:weblighat موضوع:

خدمات طراحي وب سايت پزشكي، گردشگري و...دركرج

طراحي سايت گردشگري


نزديك به 65 درصد از مسافران پيش از اين كه تصميم بگيرند در سفر كدام بخش‌هاي مقصد را بازديد كنند و يا چگونه به سمت مقصد سفر كنند. تحقيق در اينترنت را آغاز مي‌كنند.

مردم بيش از هر زمان ديگري به دنبال منابع آنلاين هستند. آن‌ها تلاش مي‌كنند قبل از حضور در مقصد موردنظر خود از طريق اطلاعات موجود در سايت‌ها درباره هتل‌ها، جاذبه‌هاي ديدني مقصد،  نظر گردشگران ديگر درباره ديدني‌ها و تجربه سفر ديگران هم مطلع باشند. پس مي‌توان گفت امروزه داشتن يك وب سايت براي آژانس‌هاي مسافرتي داراي اهميت بالايي است.

طراحي سايت پزشكي


طراحي و راه‌اندازي يك سايت پزشكي اين امكان را براي ما فراهم مي‌كند تا كاربران بيشتري كه نياز به خدمات ما دارند را مطلع كنيم. بسياري از اوقات بيماراني قصد گرفتن نوبت از راه‌هاي دورتر دارند و امكان مراجعه حضوري براي آن‌ها مهيا نيست. مي‌توان با طراحي يك وب‌سايت كه رزرو آنلاين نوبت را ارائه مي‌دهد كمك بزرگي به اين گروه از كاربران كرد.

با طراحي يك وب‌سايت پزشكي، دندانپزشكي و… كه امكان اخذ نوبت آنلاين را هم براي كاربران مهيا مي‌كند مي‌تواند به ايجاد اعتماد و تعامل سازنده با كاربر هم كمك كند.

طراحي سايت وبليغات دركرج


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۸:۳۰ توسط:weblighat موضوع: