وبليغات وبليغات .

وبليغات

طراحي سايت وردپرسي در كرج

پشتيباني مناسب
وردپرس داراي جامعه بزرگي است از كارشناسان حرفه‌اي و داوطلبيني كه حاضر هستند به صورت رايگان به شما خدمات پشتيباني ارائه دهند. براي دريافت پاسخ سوالات وردپرسي خود تنها كافيست سوال خودمان را براي اين پشتيبانان ارسال كنيم تا خيلي زود پاسخ بگيريم. علاوه بر اين اسناد آموزشي بسيار وسيعي در رابطه با وردپرس به زبان هاي مختلف وجود دارد. 
 
بروزرساني
خوشبختانه وردپرس مدام در حال ارائه بروز رساني‌هاي مختلف است. البته اين بروز رساني به صورت رايگان در اختيار كاربران قرار مي‌گيرد. با اين بروز رساني‌ها علاوه بر اين كه ويژگي‌هاي جديدي به وب سايت ما اضافه مي‌شود. باعث بالا رفتن سطح امنيت سايت وردپرسي ما نيز مي‌گردد. پس مي‌توان نتيجه گرفت كه با استفاده از وردپرس براي راه اندازي سايت خود، داراي سيستمي به روز و با كمترين مشكل هستيم. به طور ميانگين حدوداً هر ۱۵۲ روز يعني ۲ يا ۳ بار در سال ورد پرس بروز رساني‌هايي را براي وب سايت‌ها ارائه مي‌دهد.
 
مديريت كاربران ديگر
در وردپرس راحت تر از هر موقع ديگري مي‌توانيد به عنوان يك مدير براي كارمندان خود در سطوح مختلف به وب سايتتان دسترسي ايجاد كنيد. در واقع ورد پرس به شما اين امكان را ايجاد مي‌كند تا براي افراد مختلف بنا بر نياز خود تا ۵ سطح متفاوت دسترسي بدهيد.
 
ساخت فروشگاه در چند دقيقه
يكي از جالب‌ترين امكانات وردپرس در رابطه با راه اندازي فروشگاه آنلاين است. به راحتي مي‌توان در چند دقيقه با كمك افزونه معروف ووكامرس يك فروشگاه آنلاين و كامل را راه اندازي كرد. با كمك افزونه ووكامرس مي‌توان نسبت به دسته بندي‌هاي گوناگون و يا اتصال به درگاه‌هاي بانكي گوناگون و… نيز اقدام كرد

 

طراحي سايت وردپرسي با وبليغات 


برچسب: سئو، محتوا نويسي، ديجتال ماركتينگ، طراحي وبسايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۸:۵۱ توسط:weblighat موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :